Lägenhetsprojektet!

För tillfället har jag lagt alla tankar på resan, Bali, stränder, drinkar och dykningen på hyllan. Jag har hittat ett viktigare projekt. Lägenhetsprojektet! Jag känner nästan "har jag tiid att resa bort nu?!" Sen i söndags har vi spanat ihjäl oss på lägenheter kring det nya området Annedal. Nu har vi hittat en FANTASTISK två, 64 kvm, markplan, precis vid parken! OCH JAG VILL HA DEN! VI vill ha den!

VIP säljstarten börjar nästa vecka så då ska vi vara med! MEN om någon vill ha vår fina tvåa och anmält sig som vip innan oss (som de troligtvis har) får vi den inte :( Det finns bara 4 st 2or och bara denna har markplan (till lilla kiiiissen) 

Snälla håll alla tummar och tår som finns för oss!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh så spännande!

2012-03-15 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback