Packning av Wasa!

Det är inte mycket som händer idag och imorrn på jobbet förrutom packning. I helgen går det stooora packlasset mot Gärdet där jag från och med måndag kommer spendera min vardagar. Känns mycket bra!

-
Inga matställen i närheten
Tar längre tid att åka

+
Har gym i samma hus och Friskis runt hörnan
Nya, frächa lokaler
  
Två veckor kommer jag hinna vara i lokalerna innan jag och Joey åker till Bali i 3 veckor. När jag sen kommer tillbaka till jobbet kommer jag vara själv med min tjänst. Mycket mer att göra, ev nya arbetsuppgifter, men jag är sjukt peppad! Kommer klara det galant :)



Haha, hittade världens finaste bild på världens bästa seglarpar på världens bästa konferans.
Jag och Linn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback